2010. február 7., vasárnap

Macskás kaland

Nem tüntem el, csak úgy látszik. A feltöltéses gondjaink egyenlőre nem csitúlnak. A gazdi indított magának egy filmes-mozis blogot is, ezért kicsit hanyagolva lett a blogom. A hétvégén megint Fehérváron voltunk, ahol akkorára nőtt a hó, hogy egészen elmerültem benne. A gazdi két nap csak lapátolt és lapátolt.

Manka Fehérváron 2008. május

Volt egy kis kalandom is. Mielőtt haza indultunk, egy környékbeli kandúr neki akart esni Mankának, a saját bejáratú macskámnak, hát rendre tanítottam. Sajnos már nem az első eset volt és a nagyi öreg macskáját is folyton összekarmolja és kitúrja a fészkéből, kieszi az étkéből, így megérdemelt egy kis ijesztgetést. Azért ne gondoljátok, hogy bántottam, csak kiugattam a fészekből, amit bitorolt. Velem szemben már nem volt olyan nagy legény, és eliszkolt. Mankát nagyon megviselte az eset, így értékelte a lovagiasságom: este nagyott játszottunk, immár otthon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

PitaPata Dog tickers