2009. december 30., szerda

Karácsony, meg amit akartok...

Ahogy ígértem, most a karácsony következik. A fogadott nagyimnál töltöttük az ünnepeket. Ilyenkor kicsit mellőzve érzem magam, mert mindenki a kis másfél éves Kittike körül forog. Nem tudom mit tud, amit én nem, de a gazdim is folyton vele játszik. Én ilyenkor leginkább duzzogok és a gazdit nyaggatom. Kitti még kicsi, hogy velem játszon, pedig nagyon szeretne, csak még nem tudja hogyan lehet.
Némi vigaszt jelentett, hogy én is kaptam ajándékokat:

Trixie Xmas Longies plüssjáték 34 cm, 1 140 HUF (allati.com)KONG Biscuit Ball Small, 2 580 HUF (allati.com)
I-ROBOT Roomba 563 PET robotporszívó, 119 990 HUF (
Pixmania)

Hát igen, ez utóbbit a macskával együtt kaptuk. Őkelme nyugodtan napozgat a kedvenc dobozán, míg én bent a frászt kapom, valahányszor elindul ez a ketyere. Pedig nem is miattam kellett megvenni, Manka vedli folyamatosan a szőrét. Ez az én kéretlen ajándékom. A gazdi azt mondja, majd hozzá szokom, addig is csak rövid időre kapcsolja be, de én láttam, hogy megpróbálta bekebelezni a jól elrejtett csont-készletemet. Így biztos nem leszünk jóban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

PitaPata Dog tickers