2009. december 29., kedd

Havapeke vagyok! Hava.. mi?

Sziasztok! Én egy valódi Havapeke vagyok. Ne keressétek a kutyahatározóban, mert Európában nem ismernek. Egy amerikai divatnak köszönhető, hogy saját nevet kapott a fajtám: Havapeke = Bichon havanese + Pekingi palotapincsi. Arrafelé az a divat, hogy fajtatiszta kutyákat kevernek addig, amíg önálló, saját egyedi jellemzőkkel rendelkező fajtát nem tenyésztenek ki belőlük. (Nem akkora hülyeség, mint amilyennek hangzik. Pláne, hogy én is így születtem.) Ilyen voltam kicsinek:

Érthető, hogy a gazdim egészen belém szeretett, pedig eredetileg egy oroszlánfejű kosorrú törpenyulat szerett volna, de azt nem talált a gödöllői állatvásárban. Azóta már én is szeretnék egy ilyen kis kosorrút, de csak egy macskát kaptam. Valójában azt is én találtam, de erről majd máskor.
Persze már nem így nézek ki. Jövőre töltöm a negyediket és pár kilót is felszedtem időközben. De mivel ez a blog most és itt születik, ezért itt most ez a kép fog szerepelni.
Legközelebb elújságolom, hogyan töltöttem a karácsonyt és mivel keserítette meg mindennapjaimat egy kéretlen karácsonyi ajándék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

PitaPata Dog tickers