2010. január 1., péntek

Újév reggelén - álmosan

Ma reggel "jó" szokása szerint Manka keltett bennünket.


Na ki van a dobozban?

Hát persze, hogy a kedvenc játékával kaptuk rajta: dobozvadászat. A macskákat nagyon könnyű boldoggá tenni. Ahhoz képest, hogy éjjel fél 1-ig a kanapé hátsó huzatába bújva kuporgott, ma reggel nagyon virgonc. Egy kis darabja látszik a karácsonyfának, amit szilveszterre kaptunk, mivel nem voltunk itthon karácsonykor. Nagyon finom illatok áradnak szét belőle.
Már én is jobban vagyok, de éjjel... Egyfolytában a gazdi ölében kucorogtam volna. Azok a durranások és csattanások, na meg a sok trombitálás... Egyszerre remegtem, mintha fáznék és lihegtem, mintha hőgutát kaptam volna. Enni is csak hajnalban tudtam, de akkor valami nagyon finomat kaptam: újév malacának hátsó körmös lábát. Remélem szerencsét hoz, mert nagyon izlett!

Karlie 4 db plüss korong macskamentával, 599 HUF (Fressnapf)
Akármilyen termék doboza lyukakkal, ingyen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

PitaPata Dog tickers