2010. január 2., szombat

Hörcsög-vadászat

Szombaton egész nap hideg szél fújt. Jómagamnak semmi gondjon nincs a széllel, jókat szaladgálok benne, hogy felmelegedjek, de a gazdi, az már más tészta. Végig azt mondogatta, hogy nem megyünk hörcsögözni, nem megyünk hörcsögözni, de én ebből, csak a hörcsögözést hallottam meg.

A harmadik szülinapi ajándékom

Hogy mi az a "hörcsögözés"?
Na itt a gyengébb idegzetűek kérem szüneteltessék a blog olvasását a saját érdekükben. Mondhatom? A hörcsögözés bármely rágcsáló lokalizálását és totális megsemmisítését jelenti kültéri foglalkozás keretében. Lásd az archív felvételeket.


Sikerült közel négy órára kihúzni a sétát és ezzel kilőttem a hétvégi bónuszomat a gazdinál. Egeret, pockot sajnos ma nem fogtam, de sokat rohangáltam, mégtöbbet szimatoltam és kicsit ástam is a jó ügy érdekében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

PitaPata Dog tickers